vineri, 31 august 2012

Busy bag 6

Publicat de Roxana la 8/31/2012 11:28:00 a.m.

1. Uneste punctele - fisa cu forme geometrice si personaje din Clubul lui Mickey Mouse, o gasiti aici.

2. Imbraca baietelul si fetita - am decupat din reviste imagini cu un baietel si o fetita si hainute pentru acestia. Despre aceasta activitate am scris aici.

3. Discriminare vizuala - uneste imaginile perechi, fisa este de aici.

4. Ajuta-l pe Mickey sa ajunga la Minnie - uneste literele Mm, fisa o gasiti aici.

5. Trenulet cu numere - vagoanele se pot ordona crescator sau descrescator, acestea sunt in doua culori: portocaliu- impar si verde- par,  il gasiti aici.


Pentru mai multe idei de busy bag, vizitati Colectia Busy Bag.


6 comentarii:

  1. ce mult imi plac ideile tale! le voi aplica si eu la Andrei :)
    mersi!

    RăspundețiȘtergere
  2. ioooi. si eu decupez aproape tot ce gasesc prin pliantele acelea de la magazine. mai ales haine si legume- fructe. le folosesc ca material la gradinita :)

    la tine aici e o enciclopedie :)
    felicitari roxana
    te-am urmarit doar din vacanta fara sa zic nimic :)
    acuma zic :)
    ai sa fi una din sursele mele de inspiratie ptr anul scolar ce vine ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase :) Ma bucur nespus de mult ca postarile mele iti sunt folositoare.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez