marți, 21 august 2012

Inghetata

Publicat de Roxana la 8/21/2012 05:07:00 p.m.
Cine nu are inghetata, sa-si faca! Reteta v-o dam noi.

"Ingrediente":
- bete de inghetata
- carton colorat
- lipici
- foarfec
- culori acrilice

Ei, v-ati dat seama ce fel de inghetata facem noi? Va garantez ca va iesi cea mai delicioasa inghetata, pentru ca va fi facuta de copilasii nostri.

Vara aceasta a trebuit sa ne "sacrificam" si sa mancam vreo cateva inghetate din comert ca sa facem rost de betisoare.

Acum ca le-am adunat, ne-am pus pe treaba. Ne-am pus sortul de bucatari si am trecut la "gatit".

Am decupat forme de inghetata in mai multe culori. Apoi le-am lipit,lasand loc la capat sa intre betisorul.
Cu culori acrilice am colorat capetele betisoarelor in aceleasi culori ca si inghetatele.



Astfel, am realizat un joc de potrivire, pe culori, bat-inghetata.


Cand au fost gata asamblate, le-am pus repede la frigider, sa nu se topeasca.
Eu am avut calitatea de client si David de comerciant.Am mers si am cumparat multa, multa inghetat:  de capsuni, fructe de padure, ciocolata, menta, etc. in functie de culoare.

David abia asteapta sa vina tati de la serviciu sa-l serveasca si pe el. E sigur ca tati va dori inghetata de casumi :)

Dupa ce jocul a incetat, l-am strans intr-o punguta ce se inchide ( nu stiu exact cum se numeste), aici e in siguranta, nu exista pericolul sa se piarda.



Va dorim pofta buna!

Sursa: aici

9 comentarii:

  1. Foarte frumoasa activitatea voastra, cred ca o sa imprumutam si noi :).
    Cred ca au fost delicioase inghetatele.

    RăspundețiȘtergere
  2. se numeste punga cu fermoar.:)
    as dori si eu una de menta, una de vanilie si una de... ce e aia portocalie?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm,de capsuni, te rog! :)
    frumoasa activitate!felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa activitatea, distractiva si educativa

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, tocmai am aplicat ideea asta cu fiul meu de 2 ani si 9 luni! I-a placut mult, desi am mai lucrat o activitate asemanatoare acum cateva luni! Felicitari! Simona

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez