vineri, 24 august 2012

Busy bag

Publicat de Roxana la 8/24/2012 02:58:00 p.m.
De multe ori am fost pusa in situatia de a organiza rapid o activitate, simpla dar interesanta pentru a-l tine ocupat pe David pret de cateva minute. Alteori, eram in pana mare de idei si atunci, recunosc, deschideam televizorul si il lasam sa se uite la desene animate.  Dar asta e o idee la care nu vreau sa apelez prea des. Asa ca m-am dus fuguta si am cautat pe net alternative.  Navigand pe blogurile straine am vazut ca mamicile sunt foarte inventive, ele au gasit o solutie foarte faina: busy bags sau busy box.


Deci, cand esti ocupata sau trebuie sa faci mancare sau sa ai grija de bebelus sau sa faci curatenie, sau trebuie sa plecati in excursie,etc. si vrei sa-ti tii copilul ocupat cu ceva educativ sau distractiv, scoti din dulap, dinainte pregatit, acest busy bag, care e un saculet cu fermoar sau o cutie.
 
Acesti saculeti trebuie sa contina activitati, jocuri, jucarii simple, pe care copilul le poate face fara ajutorul unui adult, sa fie noi, la prima vedere pentru a-i trezi interesul, sa nu produca mizerie ( nu-i asa ca nu vreti sa va faceti de lucru in plus?) si sa fie adecvate varstei.

De vreo 2 saptamani lucrez cu drag si spor la acesti busy bags. Inspirata de alte mamici, am reusit sa ii fac lui David 6 saculeti.

O sa-i prezint pe fiecare in parte, sa vedeti ce contin. Sa stiti ca merita sa ii aveti ca rezerva, pentru momentele cand nu puteti sa va ocupati de copii.

Mi-ar placea sa veniti si voi cu idei.

Busy Bag 1

Pentru depozitare am folosit pungute cu fermoar


In fiecare saculet sunt cate 6 activitati. Fisele sunt scoase la imprimanta si plastifiate.


1. Activitate de insiruit - contine cerculete colorate din spuma cu gaura in mijloc si un siret.
2. Activitate de colorat - contine o mandala si creioane cerate.
3. Activitate de numarat- contine fise cu mijloace de transport si un carlig, aici am scris despre ele.
4. Activitate practical life - contine 3 lacatele diferite.
5. Activitate de numarat si potrivit - contine o fisa si stickere cu numere.
6. Activitate potrivire umbre - contine fise cu animale salbatice si umbra lor.





4 comentarii:

  1. interesant!
    o sa ma gandesc si eu la asta.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, Roxana, ce fain!! Ne inspiram si noi de la voi!

    RăspundețiȘtergere
  3. E grozava ideea, am vazut-o si eu la mamicile din alte tari. N-ar fi rau sa pregetsc si eu asa ceva. Multumim pentru pont.

    RăspundețiȘtergere
  4. Atâta pot spune: genial!

    Şi eu aplic ceva asemănător, doar că folosesc cuti de la pantofi :) Într-o cutie de la pantofii i-am pus toate animalutele care le avem, in alta cutie papusile, in alta cutie literele din spumă, în alta plastelina si formele de plastelina, o cutie cu ustensilele de bucatarie cu care se joaca, in alta cutie trusele de lego etc. etc. şi aceste cutii nu sunt la indemana ei, îi dau cate una să se joace si dupa ce se plictiseste o indemn sa le stranga -sa le puna la loc, si dupa ce le-a pus pe toate la loc primeste alta cutie. Pe deasupra pastrez si ordine si ea e foarte incantata de fiecare dată.

    Ideea ta e bine venita! Pot diversifica foarte mult jocurile.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez