marți, 28 august 2012

Piele descuamata si cruste bebelus

Publicat de Roxana la 8/28/2012 01:15:00 p.m.
De mult timp am in plan sa scriu despre aceasta problema.  Inainte de a trece la subiect vreau sa stiti ca nu e un articol platit ( daca ar fi v-as spune ), deci nu e reclama, recomandarea mea vine din experienta copilasilor mei.

La o saptamana dupa ce l-am nascut pe baietel, am fugit cu el la pediatru, ingrijorati ca pielea lui se descuama, se luau fasii mari de piele pe toata suprafata corpului. Nu stiam daca e normal sau nu si cum sa-l tratam.

Medicul ne-a zis ca e fiziologic, e un proces prin care trec toti copilasii dupa nastere. La unii abia se observa, iar la altii, cum era si cazul nostru, e mai vizibil.

Ne-a zis ca la baita, sa punem in apa tarate de la farmacie. Aceasta ajuta la curatarea pielii. Recomandarea lui: Topfer sare de baie cu tarate de grau si ulei de masline BIO.  
- curata usor si protejeaza pielea delicata a bebelusilor
- contine ingrediente naturale intr-o combinatie armonioasa: tarate de grau, zer si uleiuri esentiale selectionate
- calmeaza pielea iritata
- mentine stratul acidic natural protector al pielii copilului
- este testat clinic si nu contine coloranti si conservanti
Costa aproximativ 30 lei si ajunge pentru cel putin 30 de spalari.

Dupa prima spalare, pielea baietelului se curatase foarte frumos. La a doua spalare s-a dus toata pielea descuamata. Mi-a placut tare mult. O recomand.

Cu fetita am avut alta bataie de cap. Avea pielea sensibila si facea alergie la toate produsele de ingrijire de pe piata. In plus, avea foarte multe cruste pe caput, de care nu scapam deloc. Intr-o zi mi-am amintit de gama Topfer, am mers la farmacie si am cumparat sampon din aceasta gama.
Contine tarate de grau si galbenele cu proprietati antiinflamatorii. A costat 33 lei.
  Am avut emotii sa nu faca si de la el alergie. Nu a facut. Mai mult, dupa cateva spalari am scapat si de cruste, fara sa o chinui ( mi se recomandase de catre medici sa o dau cu crema pe caput si apoi sa rascai cu unghia ca se se duca crusta, normal ca nu am facut niciodata asa ceva).

Cum am procedat eu: cand o puneam pe fetita in cadita, prima data o udam pe parut si o dadeam cu sampon, nu clateam imediat, lasam asa vreo 10 minute, cat se juca ea in apa. La sfarsit o clateam si cand o stergeam cu prosopelul, crusta era inmuiata si se lua usor.

Asa am scapat noi de cruste, rapid si fara durere.
Acum doar aceasta gama o folosesc pentru ingrijirea copiilor.

2 comentarii:

  1. Multumim de recomandare. Si eu am sa incerc samponelul pentru baietelul meu de 2 luni care la fel are cruste pe capusor. Multumim inca o data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere :) Poate vei mai putea intra sa ne spui daca ti-a placut :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez