luni, 27 august 2012

Colectia Busy Bag

Publicat de Roxana la 8/27/2012 03:41:00 p.m.
In urma cu cateva zile, am fost placut surprinsa sa primesc invitatia de a scrie pe un blog pentru mamici, un blog care mie imi place tare mult, un blog de la care am invatat si invat multe lucruri, e vorba de http://10littlelucky.blogspot.ro/.

Am scris despre Busy bag. Inspirata de postarea mea, Little lucky a deschis o colectie de linkuri pe aceasta tema.

Cu deosebita placere, va invit sa ne cititi pe blogul 10littlelucky si sa participati cu linkuri in colectia Busy bag.

Va astept cu cat mai multe idei, daca nu aveti blog, puteti impartasi cu noi ideile lasand un comantariu.

Multumesc Little Lucky pentru invitatie :)

4 comentarii:

  1. cu placere!:)
    iaca nu stiam de postarea asta, abia azi am vazut-o.:))
    foarte faine ideile tale de busy bag, ti-am dat like este tot.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ideile tale imi plac mult si cred ca stii deja acest lucru!
    felicitari pentru colectie si pentru colaborarea cu lucky :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez