luni, 12 martie 2012

Atinge si simte

Publicat de Roxana la 3/12/2012 05:05:00 p.m.
Cum pot transforma o cutie de bomboane intr-o jucarie? Acesta a fost primul meu gand cand am primit cutia cadou. Imediat mi-am dat seama cum o pot valorifica. Incepusem, de ceva timp, sa-i fac Nataliei un sensory book, dar am abandonat proiectul, din lipsa de timp si materiale. Mihaela a facut cu fetita ei o activitate senzoriala http://noisicaminulnostru.blogspot.com/, asa mi-am amintit de proiectul abandonat.
Deci cartea senzoriala s-a transformat in cutia senzoriala.

Aceasta jucarie este pentru Natalia, o vom folosi pentru dezvoltarea simturilor. Contactul cu noi texturi ii vor stimula vederea si simtul tactil.

Materiale necesare:
- o cutie de bomboane
- diverse materiale, cat mai diferite, eu am folosit: carton ondulat, folie aluminiu, catifea, celofan, seminte,burete, paste, smirghel, beteala de pus in brad, iarba ornamentala, hartie subtire de ambalaj neagra, partea aspra de la burete, un fel de vata ( nu stiu exact ce e ), elastic lat negru ( de la o curea ), o blanita.
- lipici
- banda dublu adeziva
Am lipit materialele pe capac si in cutie.


David m-a ajutat foarte mult la confectionarea ei.

2 comentarii:

  1. interesant, dar nu le-a smuls de acolo? bebelusii de obicei asa fac, vor sa bage totul in gurita.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca am stat mult si m-am gandit ce modalitate de lipire sa aleg. nu le-a smuls, dar nici nu am lasat-o singura sa se joace, i-am plimbat eu manuta pe cutie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez