miercuri, 21 martie 2012

Cate ceva despre mine - Leapsa Iuliei

Publicat de Roxana la 3/21/2012 12:10:00 p.m.
Azi am primit o leapsa de la Iulia http://economisim.info/
Aceasta leapsa presupune sa raspund la cateva intrebari cu caracter financiar si sa o dau mai departe altor 5 persoane, cu rugamintea sa o trimita mai departe altor 5 persoane, spunand de unde au primit-o.
Intrebarile sunt urmatoarele:
Saptamana trecuta, cel mai mult am cheltuit pe cumparaturi, 500 lei. Erau lucruri necesare: hainute, pantofi. Eu sunt adepta cumparaturilor mari in perioada reducerilor, dar anul acesta am ratat sezonul reducerilor.

Daca as castiga maine 10.000 de euro, i-as strange pana s-ar aduna o suma suficienta sa ne luam o casa sau un apartament mai mare.

Reteta mea preferata, din cele extrem de ieftine, este supa de gaina, crescuta la curte cu taietei facuti in casa, dintr-un ou, faina si sare.

Distractia mea preferata, care nu implica cheltuieli, este sa ma joc cu copilasii mei.

Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca as reusi sa strang cat mai multe voturi in concursul Roblogfest. Daca va place blogul meu, va rog votati-ma.

Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, mi-as cumpara o noua garderoba. Avand doua sarcini, una dupa alta, nu mi-am mai cumparat haine noi. Cele vechi, fie sunt uzate, fie nu-mi mai sunt potrivite ca marime.

Cand eram copil, visam sa fiu doctorita, acum sunt mama cu norma intreaga. Cand ma intorc la serviciu, sunt inginer.

Dintre mere si pere, imi plac amandoua

Intre ghiocei si zambile, aleg categoric zambilele, imi plac tare mult.

Banii reprezinta pentru mine o unealta, fara de care nu putem trai, din pacate! Ei ne aduc bucurii si tristete, stres si liniste, totul depinde de inclinarea balantei, cati bani iti intra in casa si cati trebuie sa scoti din buzunar.

Aceasta leapsa o dau mai departe altor 5 persoane: Laura Frunza, Valentina, Mihaela, Piticidarvoinici, Coca

Multumesc Iulia pentru leapsa.

6 comentarii:

  1. buna
    multumesc de leapsa voi raspunde cat de curand voi putea :)
    p.s.: bannerul nu merge; intra inca o data pe site-ul cu my banner si la final trece numele blogului tau acolo unde apare codul html pentru banner ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu drag :)
    Am rezolvat cu bannerul, acum ar trebui sa mearga.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu,din pacate, nu e rezolvat pentru ca apare linkul duce tot catre site-ul lor,nu al tau :(

    RăspundețiȘtergere
  4. am rezolvat la mine: am inlocuit adresa lor web cu adresa ta si functioneaza ;)
    schimba si tu la fel si gata

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa am procedat si eu. La mine mergea, trebuie sa intru sa modific codul din my banner.
    Of, timpul asta ma omoara, am atat de multe lucruri sa schimb pe aici, dar nu reusesc. Tot pe fuga sunt.
    Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez