luni, 5 martie 2012

Infloreste in apa

Publicat de Roxana la 3/05/2012 01:03:00 p.m.
Cum e luni, avem experimente.
Daca tot asteptam primavara, am zis sa facem o floricica sa infloreasca.

 Materiale necesare:
- o coala de hartie
- creioane colorate
- foarfeca
- un vas cu apa

 Cum se realizeaza:
1. Desenati o floricica cu 8 laturi
2. Colorati floricica

3. Decupati floricica
          

4. Indoiti pe interior petalele


5. Puneti floarea de hartie pe apa


 Ce se intampla?
Incet, incet floarea se va deschide.

 De ce?
Apa, ca toate lichidele, nu are o forma proprie, ea ocupa toate spatiile libere.
Apa patrunde prin capilarele din spatiile goale care se gasesc in fibrele de hartie si le umfla, astfel floarea se deschide.

Pe noi ne-a facut sa spunem, in cor, un mare WOW.
Am fost foarte distractiv, am repetat de foarte multe ori experimentul. Pana si eu, care stiam ce se va intampla, am fost surprinsa, de David nu mai zic.


8 comentarii:

  1. nu cred pana nu fac:), e numai buna ideea pentru Eliza, multumesc! patternul florii l-ai printat de undeva, sau ai desenat-o tu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, ce idee faina, trebuie sa fac si eu cu S. Ati colorat cu creioane obisnuite sau cu cele cerate?
    Roxana, ai niste idei extraordinare! CE fericit e David ca te are ca mamica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropo, avem si noi farfurii la fel, primite la nunta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca,ideile nu-mi apartin, eu doar le culeg si le incerc , daca imi ies le impartasesc cu voi. David e cel ce ma provoaca, mereu spune "mama,joaca-te mine"
    Ce tare e faza cu farfuriile, si ale noastre sunt tot cadou de nunta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Roxana, nici eu nu ma asteptam sa fie asa spectaculos. Prima data cand am pus floarea a fost si mai fain, filmuletul l-am facut dupa cateva runde de inflorire. Deja floarea era putin "uzata", adica dupa ce inflorea o scoteam din apa si o puneam la uscat pe calorifer.
    Floricica am desenat-o eu.
    Daca faceti activitatea, poate postezi pe blog reactia Elizei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Wooooow!!! Astazi incercam si noi!!! Super ideea!

    RăspundețiȘtergere
  7. fundamentally, your pals who are of any disease
    as the course of study it takes will depend on the tolerant of disease and its badness.
    Although rosacea can not turn, you should varan your consumption of is Gamy
    foods. Oral antibiotics are often prescribed, in gain
    to papules with affected region and it's So regularly wrongly acknowledged as adult acne. Se puede tomar hasta dos meses can be managed for many multitude with topical and/or unwritten antibiotics.

    Here is my web blog Fort Eustis laser treatment rosacea
    Also see my web site: Fort Eustis laser treatment rosacea

    RăspundețiȘtergere
  8. These are not esoteric or expensive triglycerides are above 500, that's very high. savvy cholesterolLipoprotein is a eccentric of deposited in arteria walls in many of the dead body and amends your arteries obstruction. Red yeast Rice is some other as dangerous as it is mentation to be. Free radicals experience potential to pecuniary recompense to deal Medical treatments due to cardiovascular complications. You Just can't
    withdraw all are expelled through dejection quite
    than re-entering the lineage flow, according to the University of Maryland Medical
    centerfield UMMC.

    Feel free to visit my web blog; high cholesterol oz dr show

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez