joi, 29 martie 2012

Numaram si agatam

Publicat de Roxana la 3/29/2012 05:55:00 a.m.
Pentru aceasta activitate am folosit cartonase cu numere si agrafe birou.
Am numarat si agatat agrafe, in functie de numarul de pe cartonas.


La cartonasele cu numere am adaugat alte cartonase cu multimi. David a potrivit numarul de agrafe cu numarul de multimi de pe fiecare cartonas. Apoi, a atribuit fiecarui numar cate un cartonas cu multimi.


 Aceasta activitate dezvolta:
-motricitatea fina
-coordonarea ochi-mana
-abilitatea de a numara si de a pune numerele in ordine
-increderea in sine si independenta

6 comentarii:

  1. Imi place activitatea. Puteti sa si pescuiti agrafele, cred ca i-ar placea lui David. Elena s-a distrat tare pescuind. Aici e un partida noastra de pescuit http://douafetecucuiete.wordpress.com/2012/02/25/la-pescuit/

    RăspundețiȘtergere
  2. Valentina, am vazut activitatea voastra, intram in fiecare zi, nu intotdeauna am timp sa las un comentariu :)
    Si lui David ii place sa pescuiasca. Am incercat mai multe activitati de pescuit: litere, numere, culori, doar ca multe le-am facut pe vremea cand nu aveam blogul si nu le am postate.
    Poate ca le vom repeta, a trecut ceva timp de atunci si sigur lui David i-ar placea.

    RăspundețiȘtergere
  3. La fel si eu am facut activitati inainte sa ma blogul si nu le-am postat.Printre ele e si una asemanatoare cu activitatea voastra insa noi pentru agatat am folosit niste link-uri speciale din plastic.Se agata usor,arata ca niste inele de lant si sunt din plastic!

    RăspundețiȘtergere
  4. ps.
    Am incercat sa iau bannerul tau sa il postez la mine pe blog dar te duce la mybanner.com nu pe blogul tau.Daca il refaci sa imi spui si il postez!

    RăspundețiȘtergere
  5. razadesoare, zilele urmatoare vreau sa schimb bannerul, te anunt cand e gata:) trebuie sa-mi rezolv si o alta problema, nu pot pune unele bannerele, habar nu am de ce, trebuie sa aflu :)

    Stiu linkurile din plastic, la noi nu le-am vazut, m-am uitat intr-o vreme dupa ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Roxana, ca sa mearga bannerul trebuie sa scrii intre primele ghilimele adresa blogului tau (in loc de mybannermaker, acolo scrii adresa). Eu am schimbat asa la bannerul tau pe care l-am pus la mine pe blog si merge.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez