miercuri, 14 martie 2012

Taie cu foarfecele

Publicat de Roxana la 3/14/2012 12:35:00 p.m.
David adora sa taie cu foarfecele. Nu exista zi sa nu-mi ceara sa taie ceva. A taiat de toate: materiale, hartie, carton, paie de baut, plastilina, etc.
Ieri, a fost prima data cand i-am cerut sa taie dupa contur, sa decupeze. I-a placut tare mult, si spre surprinderea mea, s-a descurcat excelent. Prima data, i-am trasat o linie dreapta si i-am cerut sa taie pe langa ea. Pe urma, a taiat in zig-zag, apoi linii curbe. Asa a ajuns sa decupeze forme geometrice si chiar sa decupeze manuta lui, dupa ce i-am desenat conturul.
Este o activitate montessoriana, din aria curriculara "viata practica". Maria Montessori sustine ca, copilul e fascinat de sarcinile zilnice executate de adulti si are dorinta de a participa la activitatile zilnice ale vietii de familiei.  Participarea la aceste activitati il ajuta pe copil sa isi coordoneze miscarile, sa se concentreze, sa fie constient de mediul inconjurator, sa devina ordonat si disciplinat, independent si cu incredere in sine.





4 comentarii:

  1. E foarte indemanatic. Elena nu reuseste sa taie linii curbe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Crede-ma, are foarte multa experienta.Nu este zi sa nu taie ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar se vede ca are experienta! bravo,piticule! felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim. Multa munca si sudoare :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez