marți, 20 martie 2012

Mere

Publicat de Roxana la 3/20/2012 09:24:00 p.m.
La noi a venit Primavara, as indrazni sa spun ca a venit chiar Vara, la cat de cald e. Deci, timpul nostru de activitati educative a devenit foarte limitat, din cauza iesirilor prelungite in parc.

Ziua de azi a fost una foarte aglomerata, curatenie, gatit, imbracat copilasi, iesit afara, venit acasa, baie copilasi, iarasi gatit, hranit copilasi, culcat copilasi. Printre aceste activitati, am reusit sa inserez si una educativa.

De data asta, merele aduse de bunicii paterni au fost sursa mea de inspiratie. Mi-am amintit ca am vazut undeva o activitate de sortare si numarare cu mere. Am avut noroc ca am gasit destul de repede linkul, am scos la imprimanta, am decupat si asa a luat nastere activitatea educativa pentru David.




Activitatea consta in sortarea merelor pe culori si introducerea lor in buzunare, respectand modelul inscris pe buzunar.
Daca copilasul nu e familiarizat cu numararea, aceasta activitate poate fi un prim pas. Aratati-i cum sa numere si incurajati-l sa incerce si el.
Va recomand sa numarati mereu, orice, jucarii, fructe, masini pe strada, leagane, topogane, etc. astfel copilul va intelege mai usor conceptul de numarare. Indemnati-l si pe el sa numere.

Daca va place activitatea, de aici o puteti imprima: http://www.homeschoolshare.com/docs32465/apple_ff.pdf

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez