vineri, 16 martie 2012

Gata masa! Poftiti,va rog!

Publicat de Roxana la 3/16/2012 12:05:00 p.m.
" Azi voi face o ciorbita si peste prajit.
Ce legume imi trebuie? Cartofi, broccoli, morcov, ciuperci. Le tai si le pun la fiert, pe aragaz.
Ioi...deja e gata ciorbita.
Repede, sa intorc pestele, se arde!
Acum pregatesc fructele pentru desert. Imi trebuie: banane, mere, capsuni, lamaie. E gata si acesta.
Of, stai ca mai trebuie sa fac si o gustare, pentru mai tarziu. Ma gandesc la niste covrigi. Va trebui sa framant aluatul, dar am noroc cu masina de facut paine, deci nu mai e nevoie sa ma muradaresc pe maini. Bag la cuptor si e Gata masa!"


David a gatit si ne cheama la masa. Ne prezinta meniul: ciorbita, peste cu garnitura de legume si la desert ne ofera salata de fructe. Suna delicios.

Ii place tare mult "sa gateasca". Cine a zis ca doar fetitele au voie sa aiba aragaz si ustensile de gatit?! La David, aceste jucarii sunt printre favorite.

9 comentarii:

  1. Ce draguta e bucataria! Si bucatarul foarte talentat.

    RăspundețiȘtergere
  2. o perioada, bucataria Dariei a ramas in sufragerie spre bucuria lui Andrei care gatea de zor ;)
    acum gateste pentru noi cand e Daria la gradi' si nu-l prinde :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat a costat bucataria? Imi place ca e micuta si pare destul de dotata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Valentina, bucataria nu a fost scumpa deloc, cred ca am dat pe ea 25 sau 30 lei. Are foarte multe accesorii, e calitativa si tare draguta. O recomand. Eu nu am vazut-o prin magazine, decat intr-un singur loc. A fost asa ieftina pentru ca am cumparat-o de la o librarie de stat, ce practica adaosuri mici. Daca te intereseaza, o pot cumpara si ti-o trimit prin posta.

    RăspundețiȘtergere
  5. piticidarvoinici, Andrei gateste mai mult ca Daria?

    RăspundețiȘtergere
  6. Claudette, cred ca e cel mai pasionat bucatar. :) Atat de mult ii place sa joace acest rol. Si, de fiecare data aduce ceva nou in joc, fie ca e vorba de un servetel, sau isi face cruce dupa ce se ridica de la masa, sau pune la spalat vasele in masina. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Roxana, ar fi grozav daca ai putea sa mi-o cumperi si sa o trimiti. Banii pot sa ti-i pun intr-un cont sau cum vrei tu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Valentina, maine trec pe la magazin sa vad daca mai au si te anunt.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez