miercuri, 7 martie 2012

Poezie pentru mama

Publicat de Roxana la 3/07/2012 06:10:00 p.m.
Maine e 8 martie, o zi speciala pentru toate mamicile.
Maine vom simti emotia copilasilor nostri atunci cand ne vor darui o floare, o felicitare.
Eu iubesc aceasta zi, imi aminteste sa fiu recunoscatoare mamei mele, sa o iubesc mai mult, sa o respect mai mult, ii inteleg sacrificiul.Mama e prietena mea, confidenta mea. Ea ma iubeste neconditionat.
Iti multumesc, iubita mama!
Dupa ce m-am casatorit, am mai castigat o mama. Aceleasi sentimente am si pentru ea, o iubesc si ii multumesc pentru ca, datorita ei, il am pe sotul meu, care e cel mai minunat barbat si tata pentru copilasii mei.
Iti multumesc,mama draga!


Citind blogul Laurei Frunza, mi-am adus aminte de o poezie pentru mama. Din pacate, nu retin de cine e scrisa.
O dedic tuturor mamicilor.
Harnica din zori,frumoasa
Cu privirea luminoasa
Zile-ntregi si nopti de-a randul
Mi-a vegheat somnul si cantul

M-a invatat ca sa nu mint
M-a invatat ca sa nu ma alint
Sa nu stiu ce este frica
Toate m-a invatat MAMICA

M-a invatat sa ganguresc
Sa spun "mama", sa zambesc
M-a invatat, apoi prin casa
Primii pasi pana la masa

Mama buna, mama draga
Te-oi iubi o viata-ntreaga
Pentru tot ce ai facut
Pentru ca tu m-ai crescut

La multi ani, dragi mamici! Bucurati-va de copilasii vostri si de fiecare clipa .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez