miercuri, 28 martie 2012

Stampile

Publicat de Roxana la 3/28/2012 10:01:00 a.m.
E pentru prima data cand cumpar, de la chioscul de ziare, reviste cu activitati pentru copii.
Mi-a atras atentia revista "Winnie ursuletul", am cumparat-o doar pentru ca avea cadou un set cu 3 stampile si tusiera. Revista a costat 6,99 lei.  Surpriza mi-a fost data de revista in sine, mi-a placut! Are activitati interesante, povestioare, jocuri, e frumos colorata si potrivita pentru copilasii de 3 ani.

Aseara, i-am dat lui David stampilele ( mai aveam un set de stampile cu animale, cumparate de la librarie), o hartie mare si multe creioane colorate si carioci.
O ora pe ceas a durat activitatea. A oferit multa distractie si maini murdare de cerneala :) L-am lasat  sa se joace cum ii place.




PONT: Cerneala se curata foarte usor cu spirt, asta in caz ca aveti nevoie :)



6 comentarii:

  1. Multumesc de pont. Am sa caut si eu revista la chiosc.

    RăspundețiȘtergere
  2. ohoho....frumos!
    sa te uiti si la revistele cu printese pentru ca,din cand in cand, gasesti stampile cadou si la ele ;)
    uite,am gasit chiar azi un articol interesant care te-ar putea interesa,mai ales ca-ti place sa incerci lucruri noi ;)http://laurafrunza.com/2011/09/27/stampile/

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos!Intotdeauna stampilele au farmecul lor.Chiar ma gandeam si eu ca am cateva de la Craciun si nu le-am folosit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Piticilor, multumesc pentru link, mi-am mai adunat cateva idei :) La fel ca si Laura, ma gandeam daca este tus lavabil? Daca nu gasesc asa ceva, data viitoare o sa incercam sa stampilam cu guase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Razadesoare, stampilele sunt geniale. Baietelul meu le adora. Sincer, si mie imi plac :))
    Am in plan o alta activitate cu stampile, de data asta va fi una organizata. O voi prezenta la momentul potrivit. Pana atunci, adun materiale - capace de la sticlele de apa/bere :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez