joi, 22 martie 2012

Mijloace de transport

Publicat de Roxana la 3/22/2012 12:18:00 p.m.
Aceasta activitate aduce noutati pentru David.
De data asta, am folosit mijloacele de transport in activitati de pre-scriere si numarare. Sincer, nu credeam ca o sa-i faca placere, avand in vedere ca nu prea are rabdare. Dar, m-am inselat. I-a placut sa numere avioanele, masinile, sa incercuiasca raspunsul corect si sa scrie cu carioca, urmand linia punctata.
S-a descurcat foarte bine. Sa numere i-a fost usor, pentru ca stie de ceva timp sa numere singur, pana la 10, doar ca il sare pe 7.


Sa scrie, urmand linia punctata, a fost un pic mai dificil, tot avea tendinta sa inceapa din partea dreapta catre stanga.

Cu aceasta ocazie i-am introdus si notiunile de crescator si descrescator, ordonand in acest fel vagoanele la trenulet.

Apoi am facut puzzle:

a potrivit fiecare mijloc de transport cu umbra sa:

am facut si un pic de engleza:


Aceste materiale le-am printat de aici, apoi le-am laminat si decupat.
Daca laminati folile, puteti folosi o carioca pentru tabla magnetica ( nu stiu exact cum se numeste ), aceasta se sterge cu un burete sau servetel umed, in acest fel puteti refolosi foile la nesfarsit :)
Cartonasele pentru numarat le-am  gaurit cu perforatorul si le-am legat cu un inel de la chei, astfel nu se pierd si sunt usor de manevrat.

Spor la joaca!

3 comentarii:

  1. imi plac mult jocurile;mersi pentru link :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da... cam asta voiam sa spun si eu... dar mi-a luat-o Antoaneta inainte.:))
    spune-mi, te rog, dupa ce laminezi o foaie si o tai, nu se desface?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez