luni, 26 martie 2012

Felicitare de Paste

Publicat de Roxana la 3/26/2012 12:20:00 p.m.
Zilele acestea am fost tare harnici, am reusit sa terminam felicitarea pentru Paste. Cu ea vom participa la realizarea revistei Blog idei de paste.
A fost o activitate pe gustul lui David, i-a placut tare mult.


Materiale necesare:
- coji de oua, uscate
- adeziv pentru tehnica servetelului - e un aracet ce devine ininvizibil dupa uscare.
- o foaie cartonata alba
- foi cartonate galben, portocaliu si rosu
- ochi mobili

Cum se procedeaza:
Am adunat coji de ou si le-am pus la uscat.
David le-a maruntit.

Pe cartonul alb, am desenat forma unui ou, apoi l-am decupat si taiat in jumatate, cu forma neregulata.

Cu o pensula am pus adeziv pe ou si apoi am lipit cojile de ou. Dupa ce am lipit toate cojile, am mai dat un strat de adeziv pe deasupra.



Am lasat la uscat o zi.
Intre timp, am facut puisorul din cartonul galben. Am decupat un cerc pentru cap, un oval pentru corp si aripioarele. Le-am lipit.
Ciocul puisorului e un romb, decupat de pe foaia portocalie.
Am lipit pe cap ochisorii si ciocul.
Dupa ce s-a uscat oul, l-am lipit pe un carton rosu, iar in interior am pus puisorul.

13 comentarii:

  1. Foarte frumoasa lucrarea voastra!Spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. razadesoare si piticidarvoinici va multumesc! ma bucur ca va place :)
    E un proiect ce il tin minte de la scoala, l-am facut la lucru manual :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Claudette, multumesc. E lucrarea lui David, in proportie de 80%, eu am lucrat doar la detalii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. FRUMOS SI INTELIGENT LUCRAT SI CU SIMTUL RASPUNDERII

    RăspundețiȘtergere
  5. "Anonim" sau Ana, sau bica paterna :)ne bucuram ca iti place, e facuta cu drag, pentru cineva drag. Ghici ghicitoare, pentru cine e felicitarea?

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult ideea voastra!S-ar putea sa o imprumutam si noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte dragalasa felicitarea, am tinut-o minte din revista. alta idei de Paste pentru copii asa mici?:) sunt putine in colectie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez