miercuri, 25 aprilie 2012

Acvariu cu pesti

Publicat de Roxana la 4/25/2012 03:46:00 p.m.
Va mai propun o idee de reciclare: un acvariu cu pesti. Copiii il vor adora.



Materiale reciclate si folosite:
-o cutie
-hartie cartonata colorata
-ata
-lipici
-banda dublu-adeziva
-scotch
-creioane colorate
-cutter, foarfeca

 Cum am procedat:
Am decupat o fereastra pe fata cutiei. Am invelit cutia pe interior si exterior cu carton  albastru deschis. In interior, pe fundul cutiei am lipit carton albastru inchis.
Am desenat, colorat si decupat pestii. Pe fiecare peste am agatat o ata, lipid-o cu scotch pe spatele pestilor. Apoi am lipit pestii  cu banda scotch de partea de sus a cutiei.
Am desenat iarba si am lipit-o in partea de jos, in interiorul cutiei.
Cu floricele colorate, facute cu perforatorul, am decorat acvariul.



7 comentarii:

  1. haha ce simpatic e! si preferatul meu este cel de jos, din stanga.:D

    ai vazut ca am avut dreptate [in comentariul meu]? flori peste tot!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. atat de mult imi place cum a iesit, imi vine sa-l "mananc" de drag :D
    eu am o fixatie cu florile, imi plac si gata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super ideea,Levi al meu cred ca ar sta toata ziua langa "acvariu"ii plac mult pestii:)

    RăspundețiȘtergere
  4. e foarte frumos acvariul tau, iar florile ii dau o nota vesela.:)
    si-mi place si cum desenezi.:)
    bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. @anca, de ce nu-l faci? se face foarte repede si crede-ma ca il vei privi si tu toata ziua de drag :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @luckyrock, ma bucur ca iti place. e cel mai reusit proiect al meu :)
    cu desenatul nu stiu ce sa zic, ma chinui mult, mi-ar fi placut sa am mai mult talent, intre timp am invatat ca talentul se si invata.

    RăspundețiȘtergere
  7. http://douafetecucuiete.wordpress.com/2012/08/23/acvariul/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez