marți, 17 aprilie 2012

Modalitati de transport

Publicat de Roxana la 4/17/2012 12:15:00 p.m.
Am revenit din vacanta cu cateva activitati usoare, sa ne intram in forma.

Azi am invatat despre modalitatile de transport: aerian, naval si rutier.

Pentru aceasta activitate am folosit piesele de la un puzzle incastru si o tabla, pe care am desenat cele trei cai de transport.


Am povestit cu David despre fiecare modalitate de transport, apoi a asezat mijloacele de transport la categoria potrivita.
La sfarsit, am numarat si am vazut care categorie are mai multe sau mai putine piese.

Ideea acestei activitati o am de aici.

Un joc asemanator a facut si Claudette cu baietelul.

5 comentarii:

  1. Interesanta activitate. Merita incercata, cred ca o sa o punem si noi in practica.

    RăspundețiȘtergere
  2. este o activitate interesanta, la care copiii adera si invata sau isi fixeaza notiunile intr-un mod interactiv
    am facut-o si noi, cu borcane :))) http://www.okey.ro/claudette/index.php/un-joc-pe-saptamana-7.html

    RăspundețiȘtergere
  3. @claudette, eram aproape sigura ca am vazut-o si la tine, am vrut sa pun link dar nu am gasit activitatea pe blog. Ar fi util daca ai avea arhiva vizibila, dupa cautare nu gasesti intotdeauna, eu am cautat dupa cateva cuvinte cheie dar nu mi-a adus rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuie sa mai mesteresc un pic la blog, ce e drept! niste timp de vanzare aveti? :))
    chiar imi place mult cum il ai tu structurat! multumesc pentru link :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Roxana,ce varsta avea D.al tau cand ati facut aceasta activitate?Si eu ma tot gandesc la ea de ceva timp,inca n-am apucat sa o facem dar in mintea mea exista deja de o vreme incoace.In mare,cam stie acestea dar as vrea sa le sintetizam,la fel cum ati facut-o si voi.Imi place mult!simplu si concret!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez