joi, 19 aprilie 2012

Rama foto

Publicat de Roxana la 4/19/2012 12:10:00 p.m.
Cum poti reutiliza o carcasa de CD? O poti transforma intr-o rama foto personalizata, pe care o poti oferi cuiva drag in dar sau poate sa decoreze frumos camera unui copil!


Materiale necesare:
- carcasa CD
- poze
- materiale pentru decorare




Cum am procedat:
1. Am scos hartia ce decora carcasa.
2. Am luat doua poze si le-am decupat sa incapa perfect in rama carcasei, apoi le-am lipit.
3. Am decorat carcasa cu un lantisor din margelute.

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor. In timpul sedintei foto, din  greseala, am rupt lantisorul, de aceea in ultimele poze nu mai este decorata rama :)

5 comentarii:

  1. ce idee buna!
    perfecta pentru reciclare.:)

    hai cu suportul de pixuri, abia astept sa vad versiunea ta.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) vin si cu suportul, putin mai tarziu. E in lucru si nu prea mai am timp.
    As cumpara timp daca ar avea cineva de vanzare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stiti ca nu e fetita mea in poze :) In cazul in care va intrebati de ce nu seamana :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez