marți, 10 aprilie 2012

Ou decorat cu ajutorul servetelului

Publicat de Roxana la 4/10/2012 05:14:00 p.m.
Zilele trecute am vazut ca Laura a facut o felicitare folosind tehnica servetelului. M-am gandit ca n-ar fi rau sa incerc sa decorez un ou cu aceasta tehnica, care imi este familiara. Am facut si eu felicitari si am decorat diverse obiecte folosind servetele. E o metoda foarte simpla, la indemana oricui.

Materiale necesare:
-ou
-adeziv special pentru tehnica servetelului
-pensula
-foarfec

Cum am procedat:
Am spalat oul si l-am pus la fiert. Intre timp, am pregatit servetelul, am dezlipit straturile si am lasat doar primul strat, cel imprimat. Cu foarfeca, am taiat bucati din servetel.
Cu pensula am pus adeziv pe ou, am lipit bucatile de servetel si am mai dat un strat de adeziv pe deasupra. Am pus oul la uscat.
Acesta e produsul finit :) Nu sunt multumita de acuratetea cu care am lucrat, dar asa iese cand faci pe fuga, cu doi copilasi care isi cer drepturile :)
Daca lucrati cu multa atentie poate iesi ceva deosebit.


4 comentarii:

  1. cata rabdare...dar iese intr-adevar minunat!
    felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e nevoie de un pic de rabdare si atentie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Roxana, ti-a iesit frumos oul, sunt sigura ca daca vei exersa, iti vor iesi mici opere de arta. Tu ai mai incercat tehnica servetelului? Eu am fost la doua ateliere si la amandoua am invatat ca lacul adeziv se aplica peste servetel, din interior spre exterior. Practic nu e nevoie de doua straturi, pentru ca lacul va patrunde prin porii servetelului si il vor fixa. Eu am facut si niste oua cu aceasta adevarata tehnica a servetelului, nu mi-au iesit asa grozave, insa mai exersez. Le poti vedea aici, in josul articolului: http://laurafrunza.com/2012/04/09/cum-se-golesc-ouale-pentru-incondeiere/
    Felicitarea e facuta oarecum cu o falsa tehnica a servetelului care nu merge decat la carton :-)
    Multumesc ca m-ai mentionat ca sursa de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura, am mai lucrat niste felicitari, semne de carte si am decorat o agenda, in urma cu cativa ani. Nu am facut cursuri, doar ce am citit pe net. Pe unde am citit zicea sa pui adeziv si sub servetel, tot asa scrie si pe borcanelul cu adeziv, care e special pentru aceasta tehnica. Din practica, mi-am dat si eu seama ca nu e o idee grozava, de asta mi-a iesit oul incretit.
    Si cealalta metoda am incercat-o, cu folia si fierul de calcat. Mi s-a parut mai usoara. Acum stiu si de ce :)
    Multumesc pentru lamurire :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez