joi, 26 aprilie 2012

Punga de cadouri

Publicat de Roxana la 4/26/2012 01:48:00 p.m.
Cand era fetita mai micuta a primit in dar o rochita foarte draguta de la Zara. Rochita era ambalata intr-o punga de hartie neagra si foarte anosta, totusi am pastrat punga cu ideea de a o folosi candva.
Azi am gasit-o si am transformat-o intr-o punguta vesela, ba chiar faptul ca era neagra a constituit un avantaj :)

Acum avem o punguta girafa, deja stiu care copilas va primi un cadou ambalat in aceasta punguta, urmeaza sa ma gandesc la un cadou potrivit.
Mod de lucru:
Am folosit cartoane in doua nuante de galben, din care am decupat partile corpului.
Le-am asamblat, lipindu-le pe punguta.
Dupa ce am facut girafa, cu o carioca maro am desenat gura,ochii, nasul, mainile si am conturat girafa.
Pe cartonasul ce-l tine girafa puteti scrie cateva randuri: o urare sau numele persoanei ce va primi cadoul.



19 comentarii:

  1. Sa stii ca imi place! E chiar dragutza girafa :)

    Am si eu pe undeva o punga neagra pe care nu am folosit-o...cred k o voi redecora eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce simpatica e!!!=D>

    foarte buna ideea, eu as pune pe spate [pe partea cealalta adica] pete cum are girafa.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place mult ideea, o voi pune si eu in practica!

    RăspundețiȘtergere
  4. luckyrock, imi place ideea ta, voi pune pete pe spate, poate si o codita :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Laura, sa ne arati si noua varianta ta :)iar daca o iei cu tine la serviciu, vei fi o corporatista originala :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tabita, ma bucur ca iti place. Spor la lucru :)

    RăspundețiȘtergere
  7. luckyrock, cred ca tu imi trimiti gandurile prin telepatie :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce girafa frumusicaaa!Grozava idee!

    RăspundețiȘtergere
  9. uh, credeam ca nu functioneaza bine cu tine si am reglat butonul, l-am dat spre volum maxim.:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoasa e! Iar de idee nu mai spun, geniala!

    RăspundețiȘtergere
  11. Camelia, multumesc.
    Luckyrock e "vinovata" ca ne-a provocat sa reciclam :)intra in colectie sa vezi, s-au adunat foarte multe idei faine.

    RăspundețiȘtergere
  12. luckyrock, acum nu mai e loc de surpriza :D

    RăspundețiȘtergere
  13. da, ai dreptate, hai ca-mi retrag antenele.

    Camelia, ti-am trimis saptamana trecuta invitatie pe mail sa te alaturi colectiei noastre, ai multe idei frumoase pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  14. O alta idee geniala.
    Am notat-o. Si asa am o groaza de pungi de cadouri pe care le-am tot adunat de-a lungul timpului. Mersi de idee!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. ingenios ca de obicei!
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez