miercuri, 18 aprilie 2012

Cufar camion

Publicat de Roxana la 4/18/2012 12:46:00 p.m.
Mereu strang obiecte ce consider ca le-as putea refolosi la altceva. Imi place sa le gasesc o alta trebuinta.
Azi va prezint un camion cufar, numai bun de depozitat jucariile copiilor.


Pentru a construi unul la fel, aveti nevoie de doua cutii mari de carton, de marimi diferite.
Taie laturile mobile mai scurte, de la ambele cutii.
Intareste fundul cutiilor.
Lipeste cutia mai mica de cutia mai mare.
Decupeaza doua cercuri mari si doua mici, pe care le lipesti pe post de roti.
Deseneaza modelul camionului si picteaza-l sau lipeste hartie pe el.
La sfarsit contureaza cu negru detaliile pentru a iesi in evidenta.

Camionul nostru nu este inca terminat, din lipsa de materiale.

Aceasta idee am vazut-o in emisiunea Art Attack, pe Disney Junior.

5 comentarii:

  1. wow, mami, dar ai muncit ceva!:D
    foarte faina ideea, bravo!=D>

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :)
    Ioi, nu credeam ca voi munci atat la el. Greseala mea ca m-am apucat sa-l pictez si nu a iesit foarte bine. Inca nu e gata, dar am zis ca merita sa-l arat si asa,nu stiu cand voi ajunge pe la librarie sa-mi procur materialele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este un excelent exercitiu de reciclare, numai bun de urmat, mai ales ca vine ziua Pamantului. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa idee - camionul :)
    eu folosesc cutiile mari de carton tot pentru depozitat,dar am apelat la alta varianta: Daria a decupat ce a dorit ea din revistele mele vechi :D si apoi a lipit cutiile in functie de tematica: o cutie numai cu imagini reprezentand cai (asta e a ei), una cu Fifi Floare de Nu-M-Uita, una cu Fulger McQueen :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. E total camionula cesta!! Ai avut ffff mutla rabdare sa-l pictezi!! si a iesit minunat-cred ca D> a fost tare, tare incantat. cu siguranta, va imprumutam si noi ideea!!:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez