marți, 10 aprilie 2012

Vanatoarea de oua

Publicat de Roxana la 4/10/2012 11:37:00 a.m.
Sa fim in spiritul sarbatorii Pastelui, am organizat o vanatoare de oua. Aceasta activitate e foarte intalnita pe blogurile mamicesti de peste ocean.
Noi am adaptat putin jocul.

Pentru aceasta activitate am folosit:
-oua kinder
-fisa sortare floricele
-bombonele M&M

Am imprimat si laminat aceasta fisa de lucru, am decupat floricelele si le-am pus in oua, cate o floricica pentru fiecare ou.


Intr-un ou mai mare am pus cateva bombonele - acesta fiind surpriza dulce.
Am "ascuns" ouale prin casa, de fapt le-am pus mai la vedere, ca sa le gaseasca David destul de usor, nefiind inca familiarizat cu acest tip de joc.
I-am explicat ca trebuie sa caute ouale, i-am dat cateva indicii, apoi i-am zis ca unul  are o surpriza dulce, dar nu va sti care, decat cand le va gasi pe toate si le va deschide.
Dupa ce a adunat toate ouale, a deschis cate unul si a potrivit floarea pe fisa, in functie de model si culoare.


Asa cum am planuit, David a deschis ultimul oul mai mare, stiam ca asa va face, de aceea am si ales sa pun bombonelele intr-un ou diferit. A fost foarte incantat sa descopere surpriza.




Aceasta activitate a avut un real succes.

5 comentarii:

  1. Multumesc pentru idee! Si eu am in plan o astfel de vanatoare, dar pentru una dintre zilele Pastelui, cand ne vom intalni cu mai multi copii. Chiar ma intrebam cu ce sa umplu ouale de la Kinder. Ma gandeam sa pun cate o piesa de puzzle in fiecare si, la final sa iasa o imagine pascala, dar, din pacate, din grupul ei de prietene, numai a mea e fun puzzle. Acum o sa pastrez ideea mea pentru o vanatoare "loco" si pe a ta (daca-mi permiti) o voi folosi la intalnirea cu fetitele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere :) Distractie placuta! Poti folosi fise cu figuri geometrice, cifre, litere. Mai poti face un joc de perechi. Daca vor fi doar fetite, poti face o activitate imbraca papusa/fetita. Uite aici fise de imprimat: http://www.kidsunder7.com/search/label/Paper%20Dolls

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place jocul si fisele sunt foarte dragute. Si rasplata lui David a fost pe masura efortului depus.

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos joc! noi facem vanatoare de oua chiar in ziua de Paste si cei mici cauta oua vopsite si dulciurile "ascunse" de iepuras ;)
    jocul tau poate fi folosit cu succes in casa,indiferent de anotimp si implica si chestii educative mai multe decat altele,asa ca multumim :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce obicei frumos aveti :) Cu siguranta, anul viitor vom adopta si noi aceast obicei. Atunci si fetita va fi mai marisoara si va putea participa alaturi de fratior la aceasta vanatoare.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez