joi, 5 aprilie 2012

Va invit la concurs

Publicat de Roxana la 4/05/2012 11:39:00 a.m.
Imi amintesc cum, in urma cu 2 ani, cautam idei de activitati si jocuri, pentru baietelul meu.
Asa am ajuns sa intru pe bloguri de mamici. Primul blog, care pe mine m-a fascinat, a fost blogul Ralucai Caiet pentru casa mea.  Asteptam cu nerabdare fiecare postare. Primul lucru pe care il faceam dimineata, era sa intru sa vad ce idee de activitate sau recomandare ne mai ofera. Si acum, dupa 2 ani, tot blogul ei il citesc prima data :) De la Raluca am invatat multe lucruri frumoase: de la educatie pana la ce inseamna sa fii om si mai ales sa fii mama, cum sa-ti respecti copilul, sa-i arati ca-l iubesti, oferindu-i un start bun in viata. Tot Raluca a fost cea care m-a incurajat sa-mi fac blogul.
 Raluca, iti multumesc!

Si uite ca am ajuns la 100 de postari - de activitati si idei de jocuri. Eu sunt fericita daca, in aceste 100 de postari, ati gasit macar o activitate, pe care sa o faceti cu copilasii vostri. 
Vreau sa sarbatoresc acest moment :) 
 De data asta, nu vom primi noi cadouri, ci vom oferi, in semn de multumire ca ne cititi si ca ne lasati comentarii.
Asadar, va invit la un mic concurs. Vreau sa-mi lasati un comentariu, in care sa-mi spuneti ce va place la blog, ce nu va place, ce sa imbunatatesc si poate sa-mi oferiti alte idei. Va rog sa fiti sinceri  :)
Aveti timp, sa lasati un comentariu, pana duminica, 8 aprilie, ora 12 AM.
Vor fi 2 premii.
Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti, de catre baietelul meu.

Primul premiu: un set de fise Scrie si sterge si un set de carti cartonate cu alfabetul, ambele de la Editura Gama si un set de carti, tip puzzle, cu impartirea.


Premiul al doilea: tot de la Editura Gama, 3 seturi de carti de joc educative: ceasul, alfabetul si cifrele.


Va doresc succes.

P.S Vreau sa mai ofer un cadou, de data asta fara tragere la sorti, va fi o surpriza, atat cadoul cat si persoana care-l va primi  :)

10 comentarii:

  1. felicitari pentru cele 100 de articole :)
    sa stii ca atunci cand am inceput sa scriu pe blog, nu cunosteam prea multe bloguri....navigand de pe un blog pe altul am ajuns sa cunosc multe persoane minunate de la care am invatat multe lucruri,dar mai ales sinceritatea :)
    nu vreau sa particip la concurs,insa vroiam sa te felicit pentru blog; imi plac culorile alese si modul in care ai aranjat categoriile....nu te cunosc personal,dar banuiesc ca la fel esti si tu: atenta la detalii,organizata, mereu cu o vorba buna (cam asta imi sugereaza mie blogul tau)
    felicitari inca o data si tine-o tot asa ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine m-ai cucerit cu frumusetea jocurilor, cu faptul ca sunt care mai de care mai inovative si surprinzatoare, ca gasesti de joaca in orice! Imi place ca acorzi timp in mod egal copiilor, fara sa il privezi pe baietelul cel mare de atentia mamei, lucru care din pacate se intampla des la mamele cu bebelus mic din lipsa de timp si resurse fizice si psihice. Imi place ca blogul tau emana o prospetime...pe care nu stiu exact cum sa o prind in cuvinte. Ma inspiri si sper sa ma pot juca si eu la fel mult cu baietii mei si cand vor ma creste.
    Felicitari pentru numarul rotund de postari si la mai multe. Noi asteptam aici! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru cele 100 de postari, la cat mai multe.
    Apreciez originalitatea si simplitatea blogului, dar si diversitatea cu care e imbracat (activitati pentru mari si mici). Eu am aflat de curand de el, de pe blogul Ralucai, si urmaresc zilnic ce mai postati.
    Sunteti o sursa de inspiratie pentru mine, mai ales ca aveti activitati si pentru bebei (in curand voi fi mamica pentru a doua oara, si imi va prinde bine secretele combinarii activitatilor pentru copii de varste diferite).
    Deocamdata nu am descoperit ceva ce nu mi-ar placea, dar cand aflu anunt.
    Multumim pentru darnicia cu care ne impartasiti din viata si activitatile voastre
    Viorica L

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place partea de sus. imaginile sunt foarte dragalase.:)

    poate deranjeaza un pic faptul ca textul e ingramadit in mijloc, intre 2 coloane. desigur, sunt subiectiva, imi place sa citesc bloguri aerisite, care nu obosesc ochii prin multe zorzoane. si prin zorzoane inteleg reclame.

    n-am citit decat cateva postari, am vazut ca obisnuiesti sa scrii sursele de unde te inspiri. sper / iti recomand sa faci asta mereu, ca o bloggerita care se respecta.:)

    felicitari pentru numarul de postari!
    [nu particip la concurs]

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru numarul rotund de postari.
    Sunt mamica unei fetite de 3 ani si 9 luni si a uneia de 8 luni asa ca urmaresc blogul tau cu mare interes de cand l-am descoperit atat pentru activitatile pentru copii mai maricei cat si pentru cele de bebelusi.
    Indraznesc cu o rugaminte: poate poti face o postare mai detaliata despre cum reusesti sa faci activitatile intr-un mod asa linistit cu baietelul (cel putin asa se vede din poze:))cu bebe mic pe langa voi...mie imi este din ce in ce mai greu...as avea nevoie de niste "secrete".
    Oricum, multe postari inainte si multumim din suflet ca iti faci timp sa impartasesti cu noi activitatile pe care le faceti...pe mine ma vei avea de "client" mult timp de acum incolo...

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari! Va dorim multa inspiratie sa aveti ce posta mult timp de acum incolo!
    Pe noi ne-ati cucerit cu experimentele foarte interesante. Imi plac de altfel toate activitatile pe care le faceti, in fiecare zi trecem pe la voi sa vedem cum v-ati mai jucat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari si la cat mai multe postari.
    Ne plac f mult activitatile pe care le faceti, iar David ne-a cucerit din prima. E un baiat f instet. Sanatate multa sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo, mami! Copiii tai te vor aprecia peste ani si ani, cand vor fi oameni descurcareti, impliniti, relaxati, echilibrati!
    Drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Roxana, felicitari pentru blogul tau atat de frumos si pentru cele o suta de postari!:)
    Vad ca noi doua am intrat in lumea bloggerilor in aceeasi perioada: luna ianuarie. Pe mine, tot Raluca m-a impulsionat si m-a ajutat.

    Va citesc cu mare drag in fiecare zi si de fiecare data descopar ceva nou. IMi place ca folosesti surse atat de variate si ca ai o asa de mare rabdare sa le cauti.
    Foarte mult imi plac experientele voastre: pe cea cu vulcanul si florile ce se deschid le-am facut si noi. Si este foarte interesant modul in care le si explicit...eu nu m-as pricepe la asa ceva.Se vede ca David este foarte incantat de tot ceea ce faci tu cu el si este un baietel tare istet si scump. De NAtalia, nu mai spun: e o papusica superba!

    Ca sfaturi, pentru ca pe tine te ajuta foarte mult o evaluare sincera (si pe oricare dintre noi ne-ar ajuta asta):
    -si mie mi se pare blogul un pic cam incarcat....era ok daca widget-urile ar fi fost doar pe o parte a paginii...
    -de cateva zile doream sa-ti spun si tot uitam: nu iti merge bannerul...sau incerc chiar in seara aceasta sa il mai copiez iar....nu te trimite la blogul tau, ci la mybanner.com.Dar, nu mai stiu cum l-am copiat...nu-l mai gasesc...poate ma ajuti, te rog.
    Iti doresc cat mai multe postari la fel de interesante si frumoase si de acum inainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ma bucur ca am avut ocazia si privilegiul sa te cunosc personal mai intai si apoi prin intermediul blogului. Asta ma face sa apreciez si mai mult ceea ce tu postezi. M-ai cucerit prin echilibrul si dragostea cu care iti cresti copilasii,lucru care se vede si in activitatile care le faci cu ei si pe care ni le impartasesti si noua. Mi-ai dat idei noi prin jocurile pe care le faci cu Natalia si m-ai facut sa astept cu nerabdare ca activitatile pe care le faci cu David al tau sa le fac cu David al meu . :)

    Inca nu am reusit sa privesc prin toate ungherele blogului tau asa ca momentan nu-mi pot da cu parerea mult.
    O rugaminte as avea totusi: posteaza te rog cat mai multe activitati pe care le faci cu Natalia sau le-ai facut cu David la 6-9 luni!

    Felicitari pentru postarile de pana acum si cat mai multe de aici inainte!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez