vineri, 6 aprilie 2012

Poc,poc cu ciocanul

Publicat de Roxana la 4/06/2012 12:14:00 p.m.
Oare exista copil sa nu-i placa sa bata cu ciocanul, cu jucaria, cu tacamurile la masa, sau orice poate sa faca zgomot asurzitor :) Pana acum, eu nu am intalnit.
Ieri, am vazut cum piticii voinici au batut piuneze in polistiren.
Cum dimineata aveam ceva treaba, imediat mi-am amintit de aceasta activitate pentru David si asa am castigat putin timp.

Materiale necesare:
- o cutie de pantofi
- oua kinder
- cutter
- un ciocan

Cum am procedat:
Pe capacul cutiei am conturat forma oualor, apoi am decupat cu cutterul. Gaura trebuie sa fie putin mai mica decat oul, sa opuna rezistenta cand introduci oul.
Pe fiecare gaura am pus cate un ou. Cu ciocanul, David a bagat ouale in gaura.


Cand era David micut, i-am cumparat o jucarie de lemn, in forma de broscuta testoasa, cu bile si ciocanel. Cu ajutorul acestor bile, David a invatat culorile de baza.


Spor la ciocanit!

4 comentarii:

  1. ce inventiva e mami! bravo!
    p.s.: imi place broscuta mult,e haioasa, Natalia va fi incantata cu siguranta sa o "preia" de la David :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe, frumos asa: dati in oua cu ciocanul si ele nu se sparg.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. e o modalitate foarte buna de a consuma energia negativa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. astăzi am meşterit această activitate şi i-a plăcut şi micuţei mele.

    Am dat un like şi se pare că scriptul tău are o problemă- scrie
    Eroare.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez