vineri, 6 aprilie 2012

O vacanta de poveste - Provocarea Economisim.info

Publicat de Roxana la 4/06/2012 01:53:00 p.m.
Inca de anul trecut, ne-am gandit sa facem o pusculita in care sa adunam maruntisul din buzunare. Nasa Nataliei, i-a facut cadou lui David o pusculita, o minge de fotbal. Cand am vazut-o mi-a venit imediat ideea sa scriu pe fiecare spatiu alb cate un obiectiv, pentru ce strangem banutii. Avand scrisul in fata, creste motivatia de a strange banutii si in plus, ramane o frumoasa amintire. Doar ca visul meu s-a spart odata cu mingea :( David a pus mana pe pusculita si a aruncat-o crezand ca e minge reala.
Asa am abandonat ideea.

Iulia de pe Economisim.info  ne-a propus o provocare. Timp de 10 zile, sa strangem cate 1 leu pe zi plus suma economisita renuntand la ceva, de ex. la un covrig, o cafea.

Raspund si eu provocarii. Cu suma ce o vom aduna plus inca ceva, vreau sa mergem cu copiii la Disneyland Paris. E o provocare pe termen lung :)

Pentru aceasta provocare am vrut sa fac o pusculita personalizata. Doar ca, intre timp, am ramas fara tus la imprimanta. Revin cu poze cand va fi gata pusculita.

Deja avem 10 lei stransi :)

Daca vreti sa participati la aceasta provocare, va puteti inscrie fie printr-un articol scurt pe blogul personal, in care sa mentionati faptul ca este organizata de blogul Economisim.info, si daca va face placere sa invitati si pe cititorii vostri sa participe, sau daca nu aveti un blog, printr-o mentiune pe Pagina de Facebook Economisim.info

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez