joi, 31 mai 2012

Carte pian

Publicat de Roxana la 5/31/2012 03:17:00 p.m.
Tare mi-ar fi placut sa stiu sa cant la pian, de aceea m-am bucurat cand am vazut la Julia aceasta carte pian. Imediat am pus-o in cos.


E o carte cu multe cantecele, ce are atasat de ea un micut pian si un microfon. Ce e si mai fain e ca nu trebuie sa cunosti notele muzicale ca sa poti canta. Pe clapele pianului sunt scrise niste numere colorate, la fel si pe partitura din carte, practic notele sunt inlocuite cu aceste numere. Ca sa poti canta trebuie sa apesi numerele indicate pe partitura. Usor, asa-i?

M-am gandit ca sigur ii va placea si lui David si am avut dreptate. Cu ajutorul microfonului facem karaoke. Mai ramane sa descifram cuvintele din germana.




2 comentarii:

  1. ce faina e.:)
    mi-aduc aminte ca am avut un pian cu broscute la care cantai, tot asa, cu ajutorul unei carticele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faina e cartea! Mi-ar placea si mie pentru L. Ia sa ma uit si eu la Julia sa vad ce mai are pe acolo...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez