vineri, 4 mai 2012

Cutiuta "Regasire"

Publicat de Roxana la 5/04/2012 04:52:00 a.m.
Daca vi se intampla sa gasiti prin casa bucati dintr-o jucarie, o piesa de la un puzzle, un cub, o roata de la o masina, un surub sau multe alte obiecte neidentificabile si nu le gasiti pe moment locul de unde provin, va dau un pont: faceti o cutiuta in care sa le adunati, eu am numit-o Cutiuta "Regasire". Cand descoperiti o masinuta fara o roata poate aveti noroc si gasiti roata rapid cautand in acest cos. E o metoda foarte simpla de a aduna intr-un loc lucrurile pierdute. Astfel, va fi foarte usor sa le gasiti atunci cand le veti cauta.
Nu e nevoie sa dati bani cumparand o cutie, puteti recicla una. A mea este de la carnea de vita cumparata pentru ciorba. Am spalat-o foarte bine cu apa si sapun si am pus-o la uscat.



9 comentarii:

  1. Si eu fac la fel, am o cutiuta in care strang obiecte "pierdute". Si cand se umple cutia, incep sa fac ordine prin jucarii.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu le strang in cutia cu materiale pentru crafturi :D ; am folosit roti scoase de Andrei de la diverse masini cand am facut craftul din cartonul de oua (masinutele),dar si bucati din trenuri de lemn la alte crafturi ;)
    insa nu imi venise ideea de a face o astfel de cutie;am vazut ceva similar la desenele I spy si acum la tine;imi place ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela, sa stii ca si eu fac exact la fel. Pana sa fac cosuletul, obiectele pierdute le strangeam atat de bine ca uitam unde le-am pus :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Antoaneta,chiar am remarcat ca la voi nimic nu se pierde, totul se refoloseste :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am un cosulet in care strang maruntisurile pe care le gasesc si nu stiu exact de unde provin sau nu le gasesc posesorul, gen pantofiori de la papusile barbie, resturi de jucarii de la ouale kinder si asa mai departe. Mi se pare o idee foarte buna :-)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez