miercuri, 30 mai 2012

Circulam in siguranta

Publicat de Roxana la 5/30/2012 08:44:00 p.m.
Un joc foarte educativ, potrivit pentru a-i invata pe copilasi primele reguli de circulatie in siguranta.

L-am cumparat de pe Julia Toys.


Jocul contine cartonase ilustrate cu diverse scenarii, copilul trebuie sa priveasca imaginea si sa decida daca e corecta sau gresita actiunea de pe cartonas . Va raspunde atasand cartonasului cuvantul gresit sau corect.
Jocul nostru este in germana, cand va veni timpul sa ne jucam, voi scrie in romana raspunsul.


2 comentarii:

  1. foarte bun jocul!
    ceva similar am luat si eu de la Julia,doar ca nu e puzzle,ci e cu indicatoare rutiere
    celor mici le-a placut mult mai ales ca l-am folosit cand ne-am jucat de-a cartierul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia astept sa il scot la joaca. Cand vom reveni din vacanta, am in plan o lectie mai complexa pe aceasta tema.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez