marți, 8 mai 2012

Desenez un curcubeu

Publicat de Roxana la 5/08/2012 07:27:00 p.m.



DESENEZ UN CURCUBEU


ROŞU, pot să spun şi eu,
primul e în curcubeu
Cu aşa mândră culoare
fac petalele de floare,
îi fac haine noi lui Moşu';
când e ger, mi-e nasul roşu.


GALBEN e mai luminos
ca lămâia, lămâios.
Dar şi-un soare de pictez
tot galben îl colorez.


VIOLET îmi tot apare
şi ca nume, şi ca floare;
nu mi-ar fi că se repetă
violeta-i...violetă.
Şi nu cred că e secret,
abia am aflat şi eu,
ultimul din curcubeu
e frumosul violet.


INDIGO e o culoare
mai ascunsă, mi se pare;
de o întâlneşti cumva
să îi spui din partea mea
dacă trece dincolo
vina-i tot de "indigo".


ALBASTRU este un cer senin,
albaştri sunt şi ochii mei
şi tot privind în zări cu ei
văd nori întunecaţi cum vin;
ceru-i de ploaie, nu e vis,
mai bine-l fac albastru-nchis.


VERDE e iarba pe care
o pasc blândele mioare.
Chiar prea bine poţi să vezi
şi broscuţele sunt verzi.


ORANJ e mai morcoviu;
dacă sincer vreau să fiu,
când nu e in haine de gală
îmi miroase a portocală;
şi când nu e fistichiu
e simplu, portocaliu.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez