marți, 8 mai 2012

O cutie si niste bile

Publicat de Roxana la 5/08/2012 12:14:00 p.m.
Aveti nevoie de o cutie, ca cea de pantofi, si niste bile micute.


Trebuie sa decupati niste arcade, in partea de jos a cutiei. Acestea vor fi usa de intrare a bilelor in cutie.



Ca jocul sa fie mai interesant, puteti pune deasupra fiecarei gauri cate o litera sau un numar.


Noi am pus litere, le-am prins cu piuneze. Pe o hartie am scris alfabetul, in ordine aleatoare, repetand literele.
Scopul jocului a fost sa nimerim toate gaurile si apoi sa cautam literele corespunzatoare gaurilor pe hartie si sa le incercuim. Dupa ce le-am gasit pe toate am prins alte litere deasupra gaurilor si tot asa pana ne-am plictisit de joc.
Daca prindeti numere puteti juca varianta de mai sus sau puteti face un concurs. Fiecare jucator rostogoleste cate 6 bile si obtine suma punctelor inscrise. Castiga cel care are cele mai multe puncte.

Sursa: 501 activitati pentru copii.

4 comentarii:

  1. Roxana, ce mult imi place jocul!!! Preiau ideea, sa stii, e super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Camelia, baietelul meu este pasionat de bile, le adora. Acest joc m-a captivat si pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult!
    sigur incercam si noi!
    mersi pentru ide! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez