miercuri, 30 mai 2012

Imbraca ursuletul

Publicat de Roxana la 5/30/2012 08:18:00 p.m.
Un ursulet, 4 siretele colorate, hainute, papucei si masti, toate din lemn. Un joculet numai bun ca cel mic sa incerce tehnica cusutului.




Acest joc poate fi folosit si pentru invatarea culorilor:rosu, galben, albastru, verde, alb si negru.
De asemenea, dezvolta coordonarea ochi-mana, dexteritatea si motricitatea fina.


Noi l-am cumparat de la Julia Toys.
Daca va place, ceva asemanator gasiti pe Bebelogic, baietel sau fetita

5 comentarii:

  1. Sunt excelente jocurile acestea, si noi suntem super-fani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am adunat multe jucarii din lemn.Imi plac atat de mult :)

      Ștergere
  2. foarte bun jocul pentru dexteritatea manutelor!
    imi plac si mie mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu caut jucarii din lemn. Eu visez la jucariile montessori, noi sunt foarte scumpe, iar SH le gasesti destul de greu :(

      Ștergere
    2. cum ar fi acestea de aici http://www.gamatoys.ro/home

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez