duminică, 20 mai 2012

Revista Art Attack

Publicat de Roxana la 5/20/2012 12:25:00 a.m.
Pe Disney Junior, in fiecare zi, de la 10:45 si de la 16:45 se difuzeaza emisiunea Art Attack.
Este o emisiune unde poti invata sa faci lucruri fantastice, folosind materiale simple, de cele mai multe ori reciclate.
De cand am descoperit emisiunea am devenit fan. Singura mea nemultumire e ca episoadele au inceput sa se repete.

De la Anca am aflat, pentru prima data, ca sunt si reviste pe aceeasi tema, ea avand o colectie in limba italiana. Ulterior, Laura ne-a zis ca se gasesc si la noi in tara. Multumim Laura pentru informatie.

Azi, am mers fuguta la chiscul de ziare si am cumparat revista. A costat 7,99 lei, impreuna cu un cadou: mozaic cu numere.
Este primul numar, urmatorul apare pe 4 iulie.
In revista veti gasi 5 tutoriale: farfurii pentru petrecere, un mouse pad haios, o randunica, un ghips nedureros si un joc numit tintar.

Mozaicul cu numere mi se pare foarte interesant. Are doua planse: o bufnita si un fluture. Pe fiecare plansa sunt scrise niste numere corespunzatoare unor culori. Autocolantele colorate ce trebuie lipite sunt buretate. Din cauza marimii mici, s-ar putea ca, copilasii mai micuti sa aiba dificultati la lipire. E nevoie de concentrare si o foarte buna coordonare ochi-mana.



4 comentarii:

  1. Eu n-am apucat s-o iau inca, dar, culmea, nu am mai vazut-o la chioscuri. Sper s-o mai gasesc, pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cauta la chioscurile mai izolate, acolo sigur gasesti.

      Ștergere
  2. In brasov nici nu sa auzit de revista art attack la nici un chiosc de ziare.Poate stii exact unde se poate gasi sau comanda. ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cauta la chioscurile de ziare Inmedio ( de regula sunt prin mall-uri/ la intrarea in hipermarketuri)aici sigur vei gasi. Pe 4 iulie a aparut numarul 2. Inca nu l-am cumparat dar l-am vazut la Inmedio.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez