joi, 10 mai 2012

Coloram un curcubeu

Publicat de Roxana la 5/10/2012 01:06:00 a.m.
Ca sa pastram trendul saptamanii - vezi colectia Joaca pe un curcubeu - am facut un joculet.
E un curcubeu ce trebuie colorat.

In joculet am folosit:
- un zar si creioane colorate in culorile curcubeului: rosu, portocaliu, galben, verde, albastru si violet ( ne-am oprit la 6 culori, cate fete are zarul)
- niste cartonase cu diferite imagini (de la un joc de memorie)
- doua curcubeie ( cate unul pentru fiecare jucator )

Reguli de joc:
Fiecare jucator primeste cate un curcubeu. Se aseaza cartile pe masa, in teanc, cu fata in joc.
Primul jucator arunca cu zarul, trage o carte, el trebuie sa recunoasca si sa numeasca imaginea de pe carte. Daca raspunde corect poate colora curcubeul cu aceeasi culoare ca cea de pe zar.
Daca nu rspunde corect, pierde tura.
Castiga cel care termina primul de colorat curcubeul.

6 comentarii:

  1. stii ceva? tocmai mi-ai facut pofta sa desenez un curcubeu. pur si simplu.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa nu-mi spui ca la ora aia ai colorat curcubeie? :))

      Ștergere
    2. hahahahaha.... nu!!!
      pfff... vrea omu' sa-ti lase un comentariu dragut si tu te iei de pasiunile lui nocturne!:)))

      Ștergere
    3. buna dimineata :) sa ai o zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Foarte faina ideea, si imi place si curcubeul. Nu ne-ai spus cine a castigat :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo, aici e simplu de ghicit. David nu e pasionat de colorat, asa ca el dadea cu zarul, ghicea cartea si eu ma rugam de el sa coloreze :D se poate vedea pe desen ca l-am colorat impreuna. Tragea doua linii si zicea: Nu mai vreau, mama coloreaza :)))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez