vineri, 4 mai 2012

Ghiceste sunetul

Publicat de Roxana la 5/04/2012 02:57:00 p.m.
Mereu cand am de lucru in bucatarie incerc sa-i implic si pe copii. Pe fetita o tin ocupata oferindu-i un cos cu diferite obiecte, pe care il poate explora, v-am povestit despre aceast cos aici.
Cu David, cand nu gateste si el, joc diferite joculete.
In bucatarie folosesc diverse aparate zgomotoase, ca sa nu se sperie fetita, inca de cand era micuta, am incercat sa o familiarizez cu toate sunetele din casa. Acesta activitate mi-a dat o idee de joc pentru David.
Cand se plictiseste, il provoc sa ghicesca ce obiecte au produs diferite sunete.
 Il rog sa se intoarca cu spatele in timp ce eu produc un zgomot, ca de exemplu:  lovesc cu lingura un pahar, bat in masa, in geam, deschid frigiderul, aragazul, las sa curga apa, deschid usa de la dulap, un sertar,torn apa in pahar, etc. El trebuie sa-mi spuna ce sunet a auzit.
 Cand vrea el, inversam rolurile.
Sursa foto
E o activitate ce dezvolta auzul, atentia, perspicacitatea, recunoasterea obiectelor si vocabularul.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez