miercuri, 23 mai 2012

Carucior pentru cumparaturi

Publicat de Roxana la 5/23/2012 10:06:00 a.m.
Saptamana trecuta am aflat de la Iulia ca pe Quick24.ro, fosta Quelle, sunt reduceri de pana la 60% la jucarii.
Tot Iulia zicea ca ar vrea sa cumpere un carucior pentru cumparaturi pentru o fetita.  Imediat mi-a trezit interesul, de mult timp ii caut lui D. un astfel de carucior, dar mai mult m-a incantat ca venea impreuna cu vreo 70 de accesorii: legume, fructe, cam tot ce poti cumpara dintr-un magazin.



Vreo 3 zile mi-a luat sa ma hotarasc daca sa-l comand sau nu. M-au dus in eroare dimensiunile caruciorului, mi se parea prea micut si ma gandeam ca daca caruciorul e micut unde incap 70 si ceva de produse, decat daca si ele sunt foarte mici. Pana la urma am riscat si l-am cumparat, a fost 83 de lei cu tot cu transport.

Ieri a ajuns si am fost in culmea fericirii cand l-am vazut. La fel a reactionat si D. Chiuiam amandoi in casa de bucurie.




De cand l-am instalat, D. doar cu el se joaca. Era foarte nerabdator sa vina tata de la serviciu sa-i arate noua jucarie.


Cum sa nu-ti creasca inima cand vezi atata fericire in ochii copilului tau!

Iulia, iti multumesc din suflet pentru recomandare!

8 comentarii:

  1. Foarte dragut caruciorul !! Sa-l stapniti sanatosi!
    Cum era pana la urma? Prea mic??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un pic mai micut decat unul obisnuit, dar nu atat de mic cum mi-l imaginam. Unele accesorii sunt aproape in marime naturala. Concluzia e ca se poate juca cu el fara probleme si chiar nu e nevoie de unul mai mare.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Da, seamana putin :) eu cautam accesoriile, carucior ca al vostru am vazut la kaufland, dar nu am vazut nicaieri legume, fructe, cutii de lapte,cioco, conserve, sticlute, etc. Asa ca m-am bucurat ca veneau la pachet cu caruciorul.

      Ștergere
  3. sa-l stapaniti sanatosi!
    spor la cumparaturi,D. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim! Ce fericit e el ca are cu ce se juca!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte dragut si pare calitativ.asa as vrea sa iau si eu fetei pentru Craciun,dar nu am gasit atat de complex cu asa pret bun :( nu il vindeti?
    alexia

    RăspundețiȘtergere
  6. de mult timp ii caut lui D. un astfel de carucior, dar mai mult m-a incantat ca venea impreuna cu vreo 70 de accesorii: legume, fructe, cam tot ce poti cumpara dintr-un magazin. Carucior

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez